Inspector principal – Primăria Oraşului Geoagiu, judeţul Hunedoara



Inspector principal

Primăria Oraşului Geoagiu, judeţul Hunedoara

16 iulie 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Oraşului Geoagiu, judeţul Hunedoara, organizează concurs de recutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacante, de inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Compartimentului Servicii Sociale din Direcția de Asistență Socială.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 20 august 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 22 august 2019, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Geoagiu, Calea Romanilor nr. 141, județul Hunedoara, de telefon 0254/248.880 – interior 104.

Apply for this Job