Inspector principal – Primăria Comunei Cordun, Judeţul Neamţ



Inspector principal

Primăria Comunei Cordun, Judeţul Neamţ

30 ianuarie 2020

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Comunei Cordun, Judeţul Neamţ, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacante de inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Serviciului Buget, Contabilitate, Impozite și Taxe.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice;
  • condiții de vechime de minimum 5 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 19 februarie 2020: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 02 martie 2020, ora 10.00 – proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior..

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Cordun, str. Vasile Alecsandri nr. 101, Judeţul Neamţ, telefon 0233/748.196, e-mail office@primariacordun.ro.

Apply for this Job