Inspector – Primăria Comunei Săvârşin



Inspector

Primăria Comunei Săvârşin

3 aprilie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Comunei Săvârşin, Judeţul Arad, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției publice de execuție temporar vacante, de inspector.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  • vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 03 mai 2017, ora 14:00: proba scrisă;
  • 06 mai 2017, ora 14:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 8 zile de la publicarea anunţului.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Săvârşin, cu sediul în localitatea Săvârşin nr. 37, judeţul Arad, telefon 0257/557.270, e-mail: primariasavarsin@yahoo.com.

Apply for this Job