Inspector (2 posturi) – Primăria Comuna Negoi



Inspector (2 posturi)

Primăria Comuna Negoi

26 iulie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Comuna Negoi, Judeţul Dolj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:

  1. inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Agricol;
  2. inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Financiar contabil.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Agricol:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum 9 ani;
    • cunoştinţe de operare pe calculator.
  • inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Financiar contabil:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • cunoştinţe de operare pe calculator.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 25 august 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • 28 august 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Relaţii suplimentare la sediul Comunei Negoi, telefon 0727.761.077, fax 0251/325.088, e-mail: negoi@cjdolj.ro.

Apply for this Job