Inspector, poliţişti locali, consilier şi şef birou (6 posturi) – Primăria Comunei Săbăoani



Inspector, poliţişti locali, consilier şi şef birou (6 posturi)

Primăria Comunei Săbăoani

22 martie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Comunei Săbăoani, Județul Neamț, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție/conducere vacante, după cum urmează:

  1. două funcţii publice de inspector asistent clasa I în cadrul Biroului contabilitate, financiar, taxe şi impozite;
  2. două funcţii publice specifice de poliţişti locali, clasa III gradul asistent şi clasa III gradul superior, în cadrul biroului de Poliţie Locală;
  3. o funcţie publică de consilier clasa I gradul asistent la S.P.C.L.E.P.;
  4. o funcţie publică de conducere şef birou în cadrul biroului de Poliţie Locală.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • inspector asistent clasa I gradul asistent:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an;
  • poliţişti locali, clasa III gradul asistent şi clasa III gradul superior:
    • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 6 luni pentru gradul asistent şi 9 ani pentru gradul superior;
    • permis de conducere categoria B;
  • consilier clasa I gradul asistent:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an;
  • şef birou:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice în condiţiile legii;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani;
    • permis de conducere categoria B.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 24 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • 27 aprilie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Săbăoani, Județul Neamț, din str. Orizontului, nr. 56, telefon 0233/735.009, ineterior 15.

Apply for this Job