Inspector I debutant – Primăria Comunei Cordun, Judeţul Neamţ



Inspector I debutant

Primăria Comunei Cordun, Judeţul Neamţ

14 august 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Comunei Cordun, Judeţul Neamţ organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacante de inspector I debutant, Compartimentul Secretariat, Registrul Agricol, Stare civilă, Arhivă și Resurse Umane.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență;
  • curs în domeniul securității și sănătății în muncă, absolvit cu diplomă;
  • curs inspector/referent resurse umane, absolvit cu diplomă;
  • vechime – nu este necesară.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 02 septembrie 2019, ora 14.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 16 septembrie 2019, ora 10.00 – proba scrisă;
  • data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Cordun, str. Vasile Alecsandri nr. 101, Judeţul Neamţ, telefon 0233/748.196.

Apply for this Job