Inspector debutant – Primăria Comunei Peretu



Inspector debutant

Primăria Comunei Peretu

10 noiembrie 2017

Primăria Comunei Peretu, judeţul Teleorman,  organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacantă, de inspector, clasa I, gradul profesional debutant, în cadrul Compartimentului Registrul Agricol.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 29 noiembrie 2017: termenul limită pentru depunere a dosarelor;
  • 18 decembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • 20 decembrie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Peretu, judeţul Teleorman, telefon 0247/327.167, e-mail primaria.peretu@yahoo.com.

Apply for this Job