Inspector, consilier şi referent (3 posturi) – Primăria Comunei Ticuş



Inspector, consilier şi referent (3 posturi)

Primăria Comunei Ticuş

21 iulie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Comunei Ticuş, Judeţul Braşov organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, astfel:

  1. inspector I, grad profesional debutant, în cadrul Compartimentului de urbanism şi amenajarea teritoriului;
  2. consilier I, grad profesional debutant, în cadrul Compartimentului de asistenţă socială;
  3. referent de specialitate, grad profesional principal în cadrul Compartimentului agricol.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă (de preferinţă în domeniu);
  • curs de perfecţionare în domeniul;
  • cunoştinţe operare pe calculator (word, excel, internet, fax, xerox) nivel avansat.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 18 august 2017, ora 15.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 28 august 2017, ora 10.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Comunei Ticuş, Judeţul Braşov, telefon 0268/285828.

Apply for this Job