Inspector asistent – Primăria Orașului Hârlău



Inspector asistent

Primăria Orașului Hârlău

7 septembrie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Orașului Hârlău, Județul Iași, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției publice de execuție, temporar vacantă, de inspector, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţe ingineria sistemelor, calculatoare şi tehnologia informaţiei / administrative / juridice;
  • vechime: minimum 1 an în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
  • cunoştinţe operare FC (Microsoft Office Word, utilizare Internet, e-mail) – nivel bază.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 25 septembrie 2107, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 8 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Hârlău din Hârlău, str. Mușatini, nr. 5, Județul Iași, telefon 0232.720.412 sau 0232/720777, int. 122.

Apply for this Job