Inspector asistent – Primăria Municipiului Constanța



Inspector asistent

Primăria Municipiului Constanța

3 august 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Constanța organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției publice de execuție, temporar vacante, de inspector clasa 1, gradul asistent din cadrul Serviciului Stare Civilă, Direcţia Locală de Evidenţă Persoane.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea ştiinţe administrative, juridice, economice,
  • minimum 1 an vechime in specialitatea studiilor.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 17 august 2018, ora 10.00: proba scrisă;
  • 21 august 2018, ora 14.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 8 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Constanța, bd. Tomis nr 51, județul Constanța, telefon 0241.488.137, e-mai resurse.umane@primaria-constanta.ro.

Apply for this Job