Inspector asistent – Primăria Comunei Mischii



Inspector asistent

Primăria Comunei Mischii

2 octombrie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Comunei Mischii, Județul Dolj, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției publice de execuție, temporar vacante de inspector, clasa I, grad profesional asistent, la Compartiment Situaţii de Urgenţă.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată în specialitatea juridic sau ştiinţe administrative;
  • vechimea necesară exercitării funcţiei publice de execuţie: minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 12 octombrie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • 17 octombrie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 8 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Mischii, cu sediul în comuna Mischii, Str. Eroilor nr. 5, judeţul Dolj, telefon 0758.833.006, fax 0251.450.194, e-mail mischii@cjdolj.ro.

Apply for this Job