Inspector asistent – Primăria Oraşului Turceni, județul Gorj



Inspector asistent

Primăria Oraşului Turceni, județul Gorj

11 ianuarie 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Oraşului Turceni, județul Gorj, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției publice de execuție vacante, de inspector, clasa I, gradul profesional asistent, funcție publică vacantă în cadrul Compartimentului IT – un post.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul matematică și științe ale naturii – informatică sau științe inginerești – ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de inspector asistent – minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 30 ianuarie 2019, ora 15.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 12 februarie 2019, ora 10.30: proba scrisă;
  • 15 februarie 2019, ora 10.30: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Oraşului Turceni, Str. Muncii nr 12, județul Gorj, telefon 0253/335.025 sau 0353/410.330, e-mail primaria_t@yahoo.com.

Apply for this Job