Inspector asistent – Primăria Municipiului Piatra-Neamț



Inspector asistent

Primăria Municipiului Piatra-Neamț

30 martie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Piatra-Neamț organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante, de inspector, clasa I, gradul profesional asistent, la Biroul Stare Civilă.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă;
  • cunoştinţe de operare PC (nivel mediu);
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiilor publice:  minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 02 mai 2018, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor de operare PC;
  • 03 mai 2018, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Piatra-Neamț str. Ștefan cel Mare nr. 6-8, telefon 0233/218.991, interior 219.

Apply for this Job