Inspector – Primăria Comunei Aninoasa



Inspector

Primăria Comunei Aninoasa

24 august 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Comunei Aninoasa, judeţul Argeş, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante, de inspector/S (clasa I), gradul profesional superior – Compartimentul financiar contabil taxe şi impozite în cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Comunei Aninoasa.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lunga durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura ştiinţe – ştiinţe economice.
  • Domeniul de licenţă:
  • contabilitate – specializare informatică de gestiune;
  • economic – specializare economie generală, finanţe şi contabilitate.
  • vechime minimă în specialitatea studiilor – 9 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 26 septembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă;
  • 29 septembrie 2017, ora 10.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Aninoasa, judeţul Argeş, telefon 0248/577.101, 0736/660.819.

Apply for this Job