Inspector (2 posturi) – Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Suceava



Inspector (2 posturi)

Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Suceava

23 iunie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Suceava organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, de inspector asistent la Serviciul Beneficii de Asistenţă Socială şi inspector superior – Compartimentul Economic, Financiar, Contabilitate, Administrativ şi Achiziţii Publice.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • inspector asistent:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • vechimea în specialitatea studiilor: minimum 1 an;
    • cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Internet – nivel mediu;
    • abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: efort intelectual, adaptare la complexitatea muncii, iniţiativă şi creativitate, seriozitate, asumarea responsabilităţii, capacitate de adaptare la munca în echipă, capacitate de analiză şi sinteză, conduită la locul de muncă.
  • inspector superior:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe economice;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani;
    • cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Internet – nivel mediu;
    • abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: efort intelectual, adaptare la complexitatea muncii, iniţiativă şi creativitate, seriozitate, asumarea responsabilităţii, capacitate de adaptare la munca în echipă, capacitate de analiză şi sinteză, conduită la locul de muncă.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 24 iulie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • 27 iulie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Suceava din Suceava, str. Tudor Vladimirescu f.n., etaj 2, telefon 0230/222.232, interior 115.

Apply for this Job