Inspector (4 posturi) – Primăria Oraşului Ghimbav, Judeţul Braşov



Inspector (4 posturi)

Primăria Oraşului Ghimbav, Judeţul Braşov

6 martie 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Oraşului Ghimbav, Judeţul Braşov, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:

  1. inspector, clasa I, gradul profesional superior la Compartimentul Patrimoniu și Investiții;
  2. inspector, clasa I, gradul profesional principal la Compartimentul Urbanism;
  3. inspector, clasa I, gradul profesional asistent la Compartimentul Secretariat, Relații cu Publicul;
  4. inspector, clasa I, gradul profesional superior la Compartimentul Achiziții Publice, Proiecte Europene și Autorizări.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • inspector, clasa I, gradul profesional superior la Compartimentul Patrimoniu şi Investiţii:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice, ştiinţelor administrative – administraţie publică sau ştiinţelor inginereşti;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 7 ani.
  • inspector, clasa I, gradul profesional principal la Compartimentul Urbanism:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul construcții, instalații, arhitectură sau urbanism;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 5 ani.
  • inspector, clasa I, gradul profesional asistent la Compartimentul Secretariat, Relații cu Publicul:
    • studii universitare de licenţă absolvite eu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul, ştiinţelor juridice, ştiinţelor administrative – administraţie publică.
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 1 an.
  • inspector, clasa I, gradul profesional superior la Compartimentul Achiziții Publice, Proiecte Europene și Autorizări:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice, ştiinţelor administrative – administraţie publică sau ştiinţelor inginereşti;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 26 martie 2019: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 08 aprilie 2019, ora 10:00 – proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Oraşului Ghimbav, Judeţul Braşov, din str. Lungă, nr. 69, telefon 0268/258.006, 0268/258.355, e-mail primariagh@artelecom.net.

Apply for this Job