Inspector (4 posturi) – Primăria Municipiului Constanța



Inspector (4 posturi)

Primăria Municipiului Constanța

11 ianuarie 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Constanța organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, din cadrul Direcţiei Autorizare şi Sprijin Operatori Economici, după cum urmează:

  • inspector, clasa I, gradul superior (1 post).
  • Condiții:
    • studii superioare absolvite cu diplomă de licență în specialitatea științe economice, juridice, inginerești;
    • minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor.
  • inspector, clasa I, gradul principal (1 post).
  • Condiții:
    • studii superioare absolvite cu diplomă de licență în specialitatea științe economice, juridice, inginerești;
    • minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor.
  • inspector, clasa I, gradul asistent (2 posturi).
  • Condiții:
    • studii superioare absolvite cu diplomă de licență în specialitatea științe economice, juridice, inginerești;
    • minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 11 februarie 2019, ora 10.00: proba scrisă;
  • 13 februarie 2019, ora 14.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Constanța, bd. Tomis nr 51, județul Constanța, telefon 0241.488.137, e-mai resurse.umane@primaria-constanta.ro.

Apply for this Job