Inspector (3 posturi) – Primăria Comunei 23 August



Inspector (3 posturi)

Primăria Comunei 23 August

19 iulie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Comunei 23 August, județul Constanța, organizează concurs de recrutare, pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor publice vacante de execuţie vacante, după cum urmează:

  • inspector, clasa I, grad profesional principal – Compartiment Urbanism şi Amenajarea Teritoriului;
  • inspector, clasa I, grad profesional principal – Compartiment Gestionarea Patrimoniului;
  • inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Urmărire încasare Venituri.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • inspector, clasa I, grad profesional principal – Compartiment Urbanism şi Amenajarea Teritoriului:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: urbanism, arhitectură, construcţii;
    • cunoştinţe de operare/programare pe calculator; MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), programe editare texte, comunicare electronică şi internet: nivel avansat de cunoaştere
    • vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
  • inspector, clasa I, grad profesional principal – Compartiment Gestionarea Patrimoniului:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: ştiinţe economice;
    • cunoştinţe de operare/programare pe calculator: MS Office (Word, Excel, Power Point), programe editare texte, comunicare electronică şi internet: – nivel avansat de cunoaştere;
    • vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
  • inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Urmărire încasare Venituri:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: ştiinţe juridice;
    • cunoştinţe de operare/programare pe calculator: MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), programe editare texte, comunicare electronică şi internet: – nivel avansat de cunoaştere.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 21 august 2017, ora 10.00: proba scrisă;
  • 24 august 2017, ora 14.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Primăriei Comunei 23 August, din str. George Călinescu nr. 50, județul Constanța, telefon 0241/733.018, interior 108.

Apply for this Job