Funcții publice (6 posturi) – Primăria Municipiul Tecuci



Funcții publice (6 posturi)

Primăria Municipiul Tecuci

4 ianuarie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiul Tecuci, Județul Galați organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice vacante, după cum urmează:

  • 1 funcţie publică de conducere de şef serviciu – Serviciu Juridic, Contencios, Calitate, Arhivă;
  • 1 foncţie publică de conducere de şef birou – Birou Fonduri Europene;
  • 1 funcţie publică de execuţie de consilier juridic I, grad profesional principal – Serviciu Juridic, Contencios, Calitate, Arhivă;
  • 1 funcţie publică de execuţie de consilier juridic I, grad profesional asistent – Serviciu Juridic, Contencios, Calitate, Arhivă;
  • 1 funcţie publică de execuţie de consilier juridic I, grad profesional asistent – Birou Achiziţii Publice;
  • 1 funcţie publică de execuţie de consilier, grad profesional superior – Serviciu Buget Contabilitate.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • şef serviciu – Serviciu Juridic, Contencios, Calitate, Arhivă:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul Ştiinţelor juridice;
    • să fi absolvit studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
    • 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de conducere de şef serviciu.
  • şef birou – Birou Fonduri Europene:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul – ştiinţe economice sau ştiinţe inginereşti sau ştiinţe juridice;
    • să fi absolvit studii de masterat sau post universitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
    • 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de conducere de şef birou.
  • consilier juridic I, grad profesional principal – Compartiment Juridic din cadrul Serviciului Cancelarie – Juridic:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul – Ştiinţelor juridice;
    • 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
  • consilier juridic I, grad profesional asistent – Serviciu Juridic, Contencios, Calitate, Arhivă:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul – Ştiinţelor juridice;
    • 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
  • consilier juridic 1. grad profesional asistent – Birou Achiziţii publice:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul Ştiinţelor juridice;
    • 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei
  • consilier, grad profesional superior – Serviciu Buget Contabilitate:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul – Ştiinţelor economice;
    • 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 23 ianuarie 2018: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 05 februarie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Primăriei Municipiul Tecuci, cu sediul în Tecuci, strada 1 Decembrie nr. 66, județul Galați, telefon 0372.364.111.

Apply for this Job