Funcții publice (4 posturi) – Primăria Municipiului Timișoara, județul Timiș



Funcții publice (4 posturi)

Primăria Municipiului Timișoara, județul Timiș

14 august 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Timișoara, județul Timiș organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a funcțiilor publice, vacante, după cum urmează:

  1. șef birou la Biroul Clădiri Terenuri II Vest;
  2. consilier, clasa I, gradul principal la Unitatea de Implementare Proiecte Angajate ca și Capitală Europeană a Culturii;
  3. consilier, clasa I, gradul debutant la Biroul Monitorizare Trafic;
  4. consilier, clasa I, gradul asistent la Serviciul Reglementare Monitorizare, Protecție și Ameliorare Mediu.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • șef birou la Biroul Clădiri Terenuri II Vest:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
    • studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției pubEce sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 5 ani.
  • consilier, clasa I, gradul principal la Unitatea de Implementare Proiecte Angajate ca și Capitală Europeană a Culturii:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 5 ani;
    • cunoștințe de operare calculator: Microsoft Office- nivel mediu;
    • cunoașterea limbii engleze sau germane – nivel avansat.
  • consilier, clasa I, gradul debutant la Biroul Monitorizare Trafic:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
    • cunoștințe de operare calculator: Microsoft Office-nivel mediu;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: fără vechime.
  • consilier, clasa I, gradul asistent la Serviciul Reglementare Monitorizare, Protecție și Ameliorare Mediu:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă – ramura de științe juridice;
    • cunoștințe de operare calculator: Microsoft Office – nivel mediu;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 02 septembrie 2019: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 17 septembrie 2019, ora 10.00: proba scrisă – la sediul Casei de Cultură din Timișoara, str. Miron Costin, nr. 2;
  • 23 septembrie 2019, ora 10.00: proba interviu – la sediul instituției din Timișoara, bd. CD. Loga nr. 1;
  • Probele suplimentare de testare a cunoștințelor PC și de limbă străină:
    • cunoștințe de limba engleză sau germană – nivel avansat, data de 17 septembrie 2019, ora 09.30;
    • cunoștințe de operare calculator: Microsoft Office – nivel mediu, data de 17 septembrie 2019, ora 10.30.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Timișoara, din Timişoara, bv. C.D. Loga nr. 1, telefon 0256/408.352 sau 0256.408.382, e-mail daniela.adam@primariatm.ro, aghata.jivkov@primariatm.ro.

Apply for this Job