Funcții contractuale (6 posturi) – Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Ilfov



Funcții contractuale (6 posturi)

Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Ilfov

4 octombrie 2019

Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Ilfov organizează concurs pentru ocuparea unor posturi vacante pe perioadă determinată de timp, de 36 luni pentru implementarea Programului Național de Cadastru și Carte Funciară corespunzătoare funcțiilor contractuale de execuție din cadrul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Ilfov, după cum urmează:

1 post de Asistent registrator principal gr.II din cadrul Serviciului Cadastru – Biroul Înregistrare Sistematică
CERINŢELE SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:
Studii de specialitate: studii universitare de lungă durată cu licență sau absolvite cu diplomă: specializarea drept;
Vechime în specialitate: minim 6 luni;
Muncă în echipă, capacitate de asimilare rapidă a informațiilor noi;
Rezistență la stres, flexibilitate, atenție la detalii, minuțios, perseverență;
Comportament profesional integru și conduită ireproșabilă;
Cunoştinţe operare calculator;
Deplasări frecvente atât pe raza județului, cât și la nivelul altor județe de pe întreg teritoriul țării.

1 post de Asistent registrator principal debutant din cadrul Serviciului Cadastru – Biroul Înregistrare Sistematică
CERINŢELE SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:
Studii de specialitate: studii universitare de lungă durată cu licență sau absolvite cu diplomă: specializarea drept;
Vechime în specialitate: nu este necesară;
Muncă în echipă, capacitate de asimilare rapidă a informațiilor noi;
Rezistență la stres, flexibilitate, atenție la detalii, minuțios, perseverență;
Comportament profesional integru și conduită ireproșabilă;
Cunoştinţe operare calculator;
Deplasări frecvente atât pe raza județului, cât și la nivelul altor județe de pe întreg teritoriul țării.

1 post de Asistent registrator debutant din cadrul Serviciului Cadastru – Biroul Înregistrare Sistematică
CERINŢELE SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:
Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
Vechime în muncă: nu este necesară;
Muncă în echipă, capacitate de asimilare rapidă a informațiilor noi;
Rezistență la stres, flexibilitate, atenție la detalii, minuțios, perseverență;
Comportament profesional integru și conduită ireproșabilă;
Cunoştinţe operare calculator;
Deplasări frecvente atât pe raza județului, cât și la nivelul altor județe de pe întreg teritoriul țării.

2 posturi de Referent tr.I din cadrul Serviciului Cadastru – Biroul Înregistrare Sistematică
CERINŢELE SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:
Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
Vechime în muncă: minim 3 ani și 6 luni;
Excelente abilități de comunicare, amabilitate și muncă în echipă;
Capacitate de asimilare rapidă a informațiilor noi;
Rezistență la stres, flexibilitate, atenție la detalii, minuțios, perseverență;
Comportament profesional integru și conduită ireproșabilă;
Cunoştinţe operare calculator.
Deplasări frecvente atât pe raza județului, cât și la nivelul altor județe de pe întreg teritoriul țării.

1 post de Referent tr.IA din cadrul Serviciului Cadastru – Biroul Înregistrare Sistematică
CERINŢELE SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:
Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
Vechime în muncă: minim 6 ani și 6 luni;
Excelente abilități de comunicare, amabilitate și muncă în echipă;
Capacitate de asimilare rapidă a informațiilor noi;
Rezistență la stres, flexibilitate, atenție la detalii, minuțios, perseverență;
Comportament profesional integru și conduită ireproșabilă;
Cunoştinţe operare calculator.
Deplasări frecvente atât pe raza județului, cât și la nivelul altor județe de pe întreg teritoriul țării.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 21 octombrie 2019, ora 16.30 – termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 29 octombrie 2019, ora 09.00 – proba scrisă;
  • 01 noiembrie 2019, ora 09.00 – proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Ilfov din Bucureşti, şos. Kiseleff, nr. 34, sectorul 1, telefon: 021/224.60.85, interior 126, e-mail if@ancpi.ro.

descarca: ANUNT-CONCURS-OCPI-IF-29-octombrie-01-noiembrie.doc 112KB DOC

Apply for this Job