Expert (2 posturi) – Primăria Municipiului București



Expert (2 posturi)

Primăria Municipiului București

28 februarie 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului București organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor publice de execuție vacante, din cadrul Direcției Informatică, după cum urmează:

  • expert, grad profesional debutant – Serviciul Planificare, Strategie. Proiecte;
  • expert, grad profesional superior – Serviciul Administrare Infrastructura Informatică.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • expert, grad profesional debutant – Serviciul Planificare, Strategie. Proiecte:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • competențe lingvistice de comunicare în limba engleză, nivel mediu (citit, scris, vorbit), dovedite prin înscrisuri;
    • cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): Microsoft Office Word și Excel, Internet Explorer – nivel avansat, testate prin probă suplimentară, conform Procedurii aprobate prin D.P.G. nr. 1182/04.07.2018.
  • expert, grad profesional superior – Serviciul Administrare Infrastructura Informatică:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • nivel avansat de cunoștințe în domeniul administrării serverelor fizice și a mediilor de virtualizare, administrării serverelor cu sisteme de operare Windows Server și Linux, administrării mediilor fizice de stocare de mare volum, testate prin probă suplimentară, conform Procedurii aprobate prin D.P.G. nr, 1182/04.07.2018;
    • competențe lingvistice de comunicare în limba engleză, nivel mediu (citit, scris, vorbit), dovedite prin înscrisuri;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 10 aprilie 2019, ora 10.00: proba suplimentara de testare a competențelor de operare/programare pe calculator;
  • 11 aprilie 2019, ora 10.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului București din București, B-dul Regina Elisabeta, nr. 47, sector 5, telefon: 021/305.55.00, interior 2071.

descarca: anunt_20190228a.pdf 256KB PDF

Apply for this Job