Director executiv – Primăria Municipiului Giurgiu



Director executiv

Primăria Municipiului Giurgiu

15 aprilie 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Giurgiu organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere, vacantă, de director executiv al Direcţiei Juridice şi Administraţie Locală a Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Giurgiu.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe juridice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare participării Ia concurs – minimum 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 06 mai 2019: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 15 mai 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Giurgiu din Giurgiu, șos. București nr. 49-51, Județul Giurgiu, telefon 0246/213.587, interior 138.

Apply for this Job