Director executiv, director executiv adjunct și șef serviciu (3 posturi) – Primăria Municipiului Buzău



Director executiv, director executiv adjunct și șef serviciu (3 posturi)

Primăria Municipiului Buzău

1 noiembrie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Buzău, județul Buzău, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de conducere vacante, după cum urmează:

  • director executiv – Direcţia Poliţiei Locale – 1 post:
  • director executiv adjunct – Direcţia Poliţiei Locale -1 post;
  • şef serviciu – Serviciul Circulaţie şi Disciplină Rutieră, Direcţia Poliţiei Locale -1 post.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • pentru funcţiile publice de conducere de director executiv şi director executiv adjunct – Direcţia Poliţiei Locale:
    • absolvenţi de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor administrative/ştiinţelor juridice, studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
    • vechime în specialitatea studiilor absolvite – minimum 7 ani;
  • pentru funcţia publică de conducere de şef serviciu – Serviciul Circulaţie şi Disciplină Rutieră – Direcţia Poliţiei Locale:
    • absolvenţi de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor administrative/ştiinţelor juridice, studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
    • vechime în specialitatea studiilor absolvite – minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 20 noiembrie 2018: termen limită de depunere a dosarelor;
  • 06 decembrie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
  • 11 decembrie 2018, ora 10.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obţin la sediul Primăriei Municipiului Buzău din Buzău, Piaţa Dacici nr. 1, camera nr. 23, telefon/fax 0238.721.407, e-mail cabinet.primar@primariabuzau.ro.

Apply for this Job