Consilier superior – Primăria Sectorului 2, București



Consilier superior

Primăria Sectorului 2, București

8 noiembrie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Sectorului 2, București organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacante,  de consilier, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Administrare Reţele I.T. şi Aplicaţii Informatice.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  • cunoştinţe Word, Excel, Access, Power Point-nivel avansat, testate prin probă suplimentară, eliminatorie – cunoştinţe de instalare/configurare/monitorizare software şi hardware ale echipamentelor periferice şi sistemelor de operare: Microsoft Windows Xp, Vista, 7, 8, 8,1, 10, Microsoft Windows Server, calculatoare şi echipamente periferice – nivel avansat, testate în cadrul probei scrise;
  • cunoştinţe de reţelistică software/hardware: cunoştinţe de proiectare structurală, principii, arhitectură, tehnologii folosite în reţelele de calculatoare (LAN, WAN), routare, VPN, SMTP, IMAP, PPPoE, DNS, DHCP, IIS, RAID – nivel avansat, testate în cadrul probei scrise;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 27 noiembrie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 11 decembrie 2018, ora 10.00: probă suplimentară eliminatorie de testare a cunoştinţelor PC – nivel avansat;
  • 12 decembrie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
  • data și proba interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Sectorului 2 din Bucureşti, str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, telefon 021/252.83.78, e-mail infopublice@ps2.ro.

descarca: Anunt-concurs-12.12.2018-SARITAI-publicat-in-data-de-08.11.2018-ora-900.pdf 216KB PDF

Apply for this Job