Consilier superior – Direcţia pentru Agricultura Judeţeană Teleorman



Consilier superior

Direcţia pentru Agricultura Judeţeană Teleorman

14 iulie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Direcţia pentru Agricultura Judeţeană Teleorman organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției publice de execuție, temporar vacante, de consilier, clasa I, gradul profesional superior, gradaţia 5 în cadrul Serviciului monitorizare, inspecţii tehnice, verificare şi control în domeniul agriculturii şi industriei alimentare şi statistică agricolă, monitorizare piaţă.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul agronomie; specializarea agricultură, horticultură sau domeniul zootehnie;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani;
  • cunoştinţe de operare PC, nivel mediu, cu atestat.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 16 august 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • 18 august 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției pentru Agricultură Judeteană Teleorman, cu sediul în Municipiul Alexandria, str. C-tin Brincoveanu nr. 73, judțul Teleorman, telefon 0247-315-580.

Apply for this Job