Consilier superior (2 posturi) – Primăria Sectorului 2, București



Consilier superior (2 posturi)

Primăria Sectorului 2, București

9 aprilie 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Sectorului 2, București organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcţiilor publice de execuție, temporar vacante,  după cum urmează:

  1. consilier, clasa I, grad profesional superior la Biroul Evidență Persoane 4 (pe perioadă determinată de 22 luni);
  2. consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Evidență Persoane (pe perioadă determinată de 12 luni).

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • consilier, clasa I, grad profesional superior la Biroul Evidență Persoane 4 (pe perioadă determinată de 22 luni):
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • cunoștințe de utilizare PC – nivel mediu – Word. Excel – testate prin probă suplimentară eliminatorie;
    • alte condiții specifice prevăzute în fișa postului: capacitate de analiză și sinteză, organizare, abilități de comunicare, responsabilitate, rezistență la stres;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.
  • consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Evidență Persoane (pe perioadă determinată de 12 luni):
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
    • cunoștințe de utilizare PC – nivel mediu – Word. Excel – testate prin probă suplimentară eliminatorie;
    • alte condiții specifice prevăzute în fișa postului: capacitate de analiză și sinteză, organizare, abilități de comunicare, responsabilitate, rezistență la stres;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 16 aprilie 2019: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 07 mai 2019, ora 10.00: proba scrisă;
  • data și proba interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Sectorului 2 din Bucureşti, str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, telefon 021/252.83.78, e-mail infopublice@ps2.ro.

descarca: Bibliografie-BEP-4-si-SEP.pdf 202KB PDF

descarca: Anunt-concurs-07.05.2019-BEP4-SEP-temporar-vacante-publicat-in-data-de-09.04.2019-ora-08.30.pdf 209KB PDF

Apply for this Job