Consilier superior – Primăria Sectorului 2, București



Consilier superior

Primăria Sectorului 2, București

23 octombrie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Sectorului 2, București organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacante,  de consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Contabilitate-Financiar.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: ştiinţe economice;
  • capacitate de analiză şi sinteza, rapiditate în execuţia lucrărilor contabile, competenţă profesională, adaptabilitatea la complexitatea muncii, rezistenţă la stres, confidenţialitate, integritate, asumarea responsabilităţii, conduită morală ireproşabilă;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 12 noiembrie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 26 noiembrie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
  • data și proba interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Sectorului 2 din Bucureşti, str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, telefon 021/252.83.78.

descarca: Anunt-concurs-26.11.2018-SCF-afisat-astazi-23.10.2018-ora-08.30.pdf 208KB PDF

Apply for this Job