Consilier și referent (5 posturi) – Aparatul de Specialitate al Primarului Sectorului 4



Consilier și referent (5 posturi)

Aparatul de Specialitate al Primarului Sectorului 4

3 aprilie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Aparatul de Specialitate al Primarului Sectorului 4 organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, după cum urmează:

  1. consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Biroului Achiziţii Materiale şi Atic Bunuri. Direcţia Investiţii şi Achiziţii Publice;
  2. consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Direcţiei Corp Control (2 posturi);
  3. consilier, clasa I, grad profesional principal în cadrul Serviciului Patrimoniu, Direcţia Gospodărire Locală;
  4. referent, grad profesional superior în cadrul Serviciului Patrimoniu, Direcţia Gospodărire Locală;
  5. referent grad profesional asistent în cadrul Serviciului Relaţii cu Asociaţiile de Proprietari, Direcţia Relaţia cu Cetăţenii.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Biroului Achiziţii Materiale şi Atic Bunuri. Direcţia Investiţii şi Achiziţii Publice:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
  • consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Direcţiei Corp Control (2 posturi):
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
  • consilier, clasa I, grad profesional principal în cadrul Serviciului Patrimoniu, Direcţia Gospodărire Locală:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
  • referent, grad profesional superior în cadrul Serviciului Patrimoniu, Direcţia Gospodărire Locală:
    • studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
  • referent grad profesional asistent în cadrul Serviciului Relaţii cu Asociaţiile de Proprietari, Direcţia Relaţia cu Cetăţenii:
    • studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 6 luni.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 24 aprilie 2017, ora 15.30: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 14 martie 2017, ora 11:30: proba scrisă;
  • data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Aparatului de Specialitate al Primarului Sectorului 4 din București, bd. George Coșbuc nr. 6-16, sector 4, telefon 021/335.92.30 interior 145.

Apply for this Job