Consilier și inspector (2 posturi) – Direcția Servicii Publice Bistrița



Consilier și inspector (2 posturi)

Direcția Servicii Publice Bistrița

20 noiembrie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Direcția Servicii Publice Bistrița, județul Bistrița-Năsăud, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:

  • consilier, clasa I, grad profesional principal, la Compartimentul Financiar Contabil;
  • inspector, clasa I, grad profesional principal, la Compartimentul Financiar Contabil.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă: ştiinţe economice, domeniul de licenţă contabilitate sau economie sau finanţe;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de consilier grad superior minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 10 decembrie 2018: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 09 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției Servicii Publice din Bistrița, Județul Bistrița-Năsăud, din str. Liviu Rebreanu, nr. 2-4, telefon 0263/216.202, interior 105.

Apply for this Job