Consilier și consilier juridic (2 posturi) – Primăria Municipiului Adjud, Județul Vrancea



Consilier și consilier juridic (2 posturi)

Primăria Municipiului Adjud, Județul Vrancea

14 decembrie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Adjud, Județul Vrancea, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:

  1. consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului comunicare și protecția datelor cu caracter personal;
  2. consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului administrație publică locală – Compartiment juridic, legalitate și contencios administrativ.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului comunicare și protecția datelor cu caracter personal:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea Administraţie publică sau Istorie jurnalistică;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.
  • consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului administrație publică locală – Compartiment juridic, legalitate și contencios administrativ:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specializarea drept;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 17 ianuarie 2019, ora 10.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Adjud, Judeţul Vrancea din str. Stadionului nr. 2, telefon: 0237/64.19.08 interior 225, fax: 0237.641.912, e-mail: corus@primariaadjud.ro.

Apply for this Job