Consilier principal – Primaria Comunei Remetea



Consilier principal

Primaria Comunei Remetea

23 octombrie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primaria Comunei Remetea, judeţul Bhor, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante, de consilier, clasa I, grad profesional principal.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe administrative – specializarea administrație publică;
    vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;
  • cunoștințe operare pe calculator.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 23 noiembrie 2017, ora 10:30: proba scrisă;
  • 24 noiembrie 2017, ora 13:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Comunei Remetea, cu sediul în comuna Remetea, nr. 299, judeţul Bihor, telefon 0259/325.240, interior 208 sau 0784/281.393.

Apply for this Job