Consilier principal – Primăria Comunei Icuşeşti



Consilier principal

Primăria Comunei Icuşeşti

13 noiembrie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Comunei Icuşeşti, judeţul Neamţ, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante, de consilier, clasa I, grad profesional principal, în cadrul Compartimentului asistenţă socială şi protecţia copilului .

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specialitatea asistenţă socială sau ştiinţe administrative;
  • vechime minimă în specialitatea studiilor: 5 ani;
  • posesor al permisului de conducere pentru categoria B;
  • cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office: Word, Excel) – nivel mediu;
  • abilităţi în utilizarea mijloacelor moderne de comunicare (Internet, e-mail, fax).

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 04 decembrie 2017, ora 16:00: termen limită de depunere a dosarelor;
  • 18 decembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • 20 decembrie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Comunei Icuşeşti, judeţul Neamţ, cu sediul în comuna Icuşeşti, Str. Principală nr. -, telefon 0233.762.521, fax 0233.762.521 sau 0233.762.512, e-mail: primăria@comunaicusesti.ro.

Apply for this Job