Consilier principal – Consiliul judeţean Ialomiţa



Consilier principal

Consiliul judeţean Ialomiţa

9 mai 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Consiliul Judeţean Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacante, de consilier, clasa I, grad profesional principal – Direcția Investiții și Servicii Publice – Serviciul Investiții și Servicii Publice – Compartimentul Investiții Publice.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul fundamental științe inginerești, domenii de studii:
    • inginerie civilă;
    • ingineria instalațiilor;
    • inginerie industrială;
    • inginerie mecanică;
  • vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 5 ani;
  • cunoștințe IT – nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 28 mai 2019, ora 16:30: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 07 iunie 2019, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoștințelor PC;
  • 10 iunie 2019, ora 11:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la Consiliul judeţean Ialomiţa, cu sediul în Piaţa Revoluţiei nr. 1, Slobozia, telefon: 0243.230.200, interior 234, e-mail cji@cicnet.ro.

Apply for this Job