Consilier principal – Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Cluj



Consilier principal

Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Cluj

3 august 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Cluj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției publice de execuție, temporar vacante, de consilier, clasa I, grad profesional principal – Serviciul Stabilire Beneficii Sociale.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  •  vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice, minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 16 august 2018, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 8 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenţiei Judeţene pentru Plăţi şi Inspecţie  Socială  Cluj, Cluj Napoca, str. George Coșbuc nr. 2, telefon: 0727.816.847.

Apply for this Job