Consilier (2 posturi) – Primăria Municipiului Sibiu



Consilier (2 posturi)

Primăria Municipiului Sibiu

31 martie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Sibiu, județul Sibiu, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, în cadrul Serviciului Juridic, Contencios şi Registrul Agricol – Compartiment Registrul Agricol, după cum urmează:

  1. consilier, clasa I, grad profesional debutant;
  2. consilier, clasa I, grad profesional asistent.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respective studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de științe juridice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an;
  • cunoştințe de operare PC – nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 02 mai 2017, ora 10:00: proba eliminatorie de testare a cunoștințelor PC;
  • 02 mai 2017, ora 12:00: proba scrisă;
  • 05 mai 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Sibiu, județul Sibiu, str. S. Brukenthal nr. 2, telefon 0269/208.835.

Apply for this Job