Consilier – Primăria Municipiului Bucureşti



Consilier

Primăria Municipiului Bucureşti

11 octombrie 2018

Primăria Municipiului Bucureşti organizează concurs pentru ocuparea următorului post vacant (funcţie publică) din cadrul Direcţiei Guvemanţă Corporativă – consilier, grad profesional principal -1 post.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • pregătirea de specialitate: studii universitare absolvite cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice, ştiinţelor inginereşti, ştiinţelor juridice;
  • cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): Microsoft Office Word şi Excel, Internet Explorer – nivel mediu, testate prin probă suplimentară, conform Procedurii aprobate prin D.P.G. nr. 1182/04.07.2018;
  • vechime în specialitatea studiilor absolvite necesare pentru ocuparea postului – 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 09 noiembrie 2018, ora 11.00: proba suplimentară de testare a competenţelor de operare/programare pe calculator;
  • 12 noiembrie 2018, ora 11.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului București din București, B-dul Regina Elisabeta, nr. 47, sector 5, telefon: 021/305.55.00, interior 2071.

Apply for this Job