Consilier – Primăria Municipiului Bucureşti



Consilier

Primăria Municipiului Bucureşti

3 august 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Bucureşti organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacante din cadrul Direcţiei Asistenţă Tehnică și Juridică – Serviciul Transparenţă Decizională – consilier, grad profesional asistent – 1 post.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • pregătirea de specialitate: studii universitare de licenţa absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţa sau echivalentă;
  • vechimea minima în specialitatea studiilor – 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 05 septembrie 2018, ora 11.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului se vor anunța ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Bucureşti, B-dul Regina Elisabeta nr.47, sector 5, etajul 2, camera 246 C, telefon 021/3055500, interior 2071.

Apply for this Job