Consilier l principal – Consiliul Judeţean Ialomiţa



Consilier l principal

Consiliul Judeţean Ialomiţa

11 ianuarie 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Consiliul Judeţean Ialomiţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacante, de consilier, clasa I, gradul profesional principal – Direcția Investiții și Servicii Publice, Serviciul Investiții și Servicii Publice, Compartimentul Investiții Publice.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul Științe inginerești, domenii de studii:
    • inginerie civilă;
    • ingineria instalațiilor;
    • inginerie industrială;
    • inginerie mecanică.
  • vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 5 ani;
  • cunoștințe IT – nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 30 ianuarie 2019, ora 16:30: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 13 februarie 2019, ora 11:00: proba suplimentară de testare a cunoștințelor în domeniul IT;
  • 14 februarie 2019, ora 11:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Consiliului judeţean Ialomiţa, din Piaţa Revoluţiei nr. 1, Slobozia, telefon: 0243/230.200, interior 234.

Apply for this Job