Consilier juridic – Primăria Comunei Călăţele



Consilier juridic

Primăria Comunei Călăţele

10 octombrie 2017

Primăria Comunei Călăţele, Judeţul Cluj organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacante de consilier juridic.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • nivelul studiilor – studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe juridice – specializarea drept;
  • vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: nu se solicită.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 09 noiembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Călăţele, str. Principală nr. 100, Judeţul Cluj, telefon 0264/352.560.

Apply for this Job