Consilier asistent – Primăria Municipiului Târgoviște



Consilier asistent

Primăria Municipiului Târgoviște

12 aprilie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Târgoviște, Județul Dâmbovița, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată (până la data de 01.10.2019) a funcției publice de execuție, temporar vacante, de consilier, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor al Municipiului Târgovişte, Compartiment Stare Civilă.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în următoarele domenii, stabilite conform H.G. nr. 140/2017, astfel:
    • domeniul fundamental ştiinţe sociale, ramurile de ştiinţă;
      • a) ştiinţe juridice;
      • b) ştiinţe administrative;
  • minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 19 aprilie 2018, data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 25 aprilie 2018, ora 10.00, proba scrisă;
  • 27 aprilie 2018, ora 14.00, proba de interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Târgoviște din Târgoviște, str. Revoluției nr. 1-3, Județul Dâmbovița, telefon 0245/611.222, interior 117, e-mail resurseumane.primariatgv@gmail.com.

Apply for this Job