Consilier asistent – Primăria Municipiului Suceava



Consilier asistent

Primăria Municipiului Suceava

1 septembrie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Suceava organizează concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a funcției publice de execuție, vacante, de consilier, clasa I, asistent din cadrul Serviciului urbanism, amenajarea teritoriului.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă din domeniul arhitectură, urbanism sau ştiinţe inginereşti – inginerie civilă;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 04 octombrie  2017, ora 10.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Suceava, Serviciul resurse umane, Bd. 1 Mai nr. 5A, camera 45, sau la telefonul o230/212.696, interior 152.

Apply for this Job