Consilier asistent – Primăria Comunei Jucu


Consilier asistent

Primăria Comunei Jucu

10 martie 2017

Primăria Comunei Jucu, Județul Cluj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante, de consilier asistent-Compartimentul Asistenţă socială.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul asistenţă socială,
  • vechime în specialitatea studiilor minimum 1 an, cunoştinţe operare PC nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 29 martie 2017, ora 14:00: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 13 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • 17 aprilie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 8 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Jucu din Jucu de Sus, nr. 112, Județul Cluj, telefon 0264/233.084.

Apply for this Job