Consilier (3 posturi) – Primăria Sectorului 2, București



Consilier (3 posturi)

Primăria Sectorului 2, București

24 octombrie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Sectorului 2, București organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor publice de execuție, vacante,  după cum urmează:

  1. consilier, clasa I, grad profesional asistent – Serviciul Urmărire, Derulare Contracte;
  2. consilier, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Achiziții Publice;
  3. consilier, clasa I, grad profesional debutant – Biroul Administrare Aplicații Informatice.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • consilier, clasa I, grad profesional asistent – Serviciul Urmărire, Derulare Contracte:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: ştiinţe economice;
    • cunoştinţe Word, Excel, -nivel mediu, testate prin probă suplimentară, eliminatorie;
    • competenţă profesională, abilităţi sociale, organizare, responsabilitate, conduită morală ireproşabilă;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.
  • consilier, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Achiziții Publice:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: ştiinţe sociale;
    • curs de perfecţionare în domeniul achiziţiilor publice;
    • cunoştinţe Word, Excel, Access, PowerPoint, Internetnivel mediu, testate prin probă suplimentară, eliminatorie;
    • capacitate de analiză şi sinteză, organizare, promptitudine în realizarea lucrărilor;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.
  • consilier, clasa I, grad profesional debutant – Biroul Administrare Aplicații Informatice:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • certificat curs de perfecţionare baze de date SQL;
    • cunoştinţe Word, Excel, Access, PowerPoint, baze de date- nivel mediu, testate prin probă suplimentară, eliminatorie;
    • capacitate de analiză şi sinteză, competenţă profesională, promptitudine şi eficienţă în realizarea lucrărilor.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 12 noiembrie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 22 noiembrie 2018, ora 10.00: probă suplimentară eliminatorie de testare a cunoştinţelor PC – nivel mediu;
  • 26 noiembrie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
  • data și proba interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Sectorului 2 din Bucureşti, str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, telefon 021/252.83.78.

descarca: Anunt-concurs-26.11.2018-publicat-in-data-de-24.10.2018-ora-9.00-1.pdf 217KB PDF

Apply for this Job