Consilier (2 posturi) – Primăria Municipiului Arad



Consilier (2 posturi)

Primăria Municipiului Arad

24 octombrie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Arad organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, la Serviciul Agricol – Direcția Secretar Municipiu din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad, după cum urmează:

  • consilier, clasa 1, gradul profesional debutant – ID Post 330353;
  • consilier, clasa I, gradul profesional asistent – ID Post 330360.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • consilier, clasa I, gradul profesional debutant – ID Post 330353:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, domeniul fundamental – ştiinţe inginereşti, domeniul de licenţă – agronomie sau horticulturii, domeniul fundamental – ştiinţe inginereşti, domeniul de licenţă – ingineria mediului şi domeniul fundamental – ştiinţe biologice şi medicale, domeniul de licenţă – medicină veterinară.
  • consilier, clasa I, gradul profesional asistent – ID Post 330360:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, domeniul fundamental – ştiinţe inginereşti, domeniul de licenţă – agronomie sau horticultură, domeniul fundamental – ştiinţe inginereşti, domeniul de licenţă – ingineria mediului;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 12 noiembrie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 22 noiembrie 2018, ora 11:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Arad, Județul Arad, din b-dul Revoluţiei, nr. 75, camera 8, telefon 0257/281.850, interior 162, e-mail pma@primariaarad.ro.

descarca: 24.10.2018Anunt-concurs-1.pdf 306KB PDF

Apply for this Job