Consilier (2 posturi) – Primăria Municipiului Sighetu Marmaţiei



Consilier (2 posturi)

Primăria Municipiului Sighetu Marmaţiei

29 octombrie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Sighetu Marmaţiei, Judeţul Maramureş, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, după cum urmează:

  • 1 post consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent la Compartimentul Juridic;
  • 1 post consilier, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul Investiţii.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • 1 post consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent la Compartimentul Juridic:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalent, în domeniul ştiinţe juridice – specializarea drept;
    • vechime în specialitatea studiilor, potrivit art. 57 din Legea nr. 188/1999 (r2) -1 an;
  • 1 post consilier, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul Investiţii:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea:
    • Ştiinţe inginereşti – inginerie civilă – specializarea – construcţiilor civile, căi ferate, drumuri şi poduri, instalaţii;
    • Ştiinţe inginereşti – inginerie electrică – specializarea – electrotehnică, electromecanică;
    • Ştiinţe economice – contabilitate şi informatică de gestiune, management;
    • vechime în specialitatea studiilor, potrivit art. 57 din Legea nr. 188/1999 (r2) – 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 06 decembrie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
  • 11 decembrie 2018, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare la sediul Primăriei Municipiului Sighetu Marmaţiei, str. Bogdan Vodă nr. 14, Judeţul Maramureş, telefon 0262/311.300, interior 138.

Apply for this Job