Muncitor calificat I 0,5 normă


Primăria Comunei Valea Lungă, judeţul Alba
Anuntul a expirat


Primăria Comunei Valea Lungă, judeţul Alba, organizează concurs de ocupare pe perioadă nedeterminată a funcției vacante de muncitor calificat I 0,5 normă, cu un timp de muncă de 20h/săptămână.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:


  • studii medii atestate cu diplomă de bacalaureat, calificare atestată cu diplomă/certificat de absolvire/calificare profesională în următoarele domenii: operatori la mașini și instalații/ constructori şi asimilaţi/ muncitori calificați în industria alimentară, prelucrarea lemnului, confecții și alți lucrători asimilați.
  • vechime minimă în muncă – 10 ani
  • program de lucru flexibil cu disponibilitate de deplasare în teren
  • disponibilitate de lucru peste program.


   Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 28 noiembrie 2022, ora 1400: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 09 decembrie 2022, ora 10:00: proba scrisă, în sala de şedinţe;
  • 12 decembrie 2022, ora 10:00: proba interviu, în sala de şedinţe.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

 Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:

Primăria Comunei Valea Lungă, strada Victoriei, nr.328B, judeţul Alba, telefon: 0258/888.102, interior 18.

Document atașat