Medic și consilier (2 posturi)


Spitalul Județean de Urgență Deva, județul Hunedoara
Anuntul a expirat


Spitalul Județean de Urgență Deva, județul Hunedoara, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:

  • medic;
  • consilier I.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.


 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:


  • Medic:
    • diplomă de medic sau diplomă de licență în medicină;
    • certificat de membru de la Colegiul Medicilor din România și aviz de liberă practică valabil;
    • fără vechime în specialitate;
    • deține un atestat de studii complementare în managementul serviciilor de sănătate eliberat de către Ministerul Sănătății. în cazul în care nu dețin acest atestat, au obligația de a-l obține în termen de maximum un an de la data încadrării în cadrul structurii de management al calității serviciilor de sănătate. Sunt exceptați de la deținerea atestatului medicii specialiști sau primari confirmați în specialitatea sănătate publică și management.
  • Consilier gradul I:
    • diplomă de licență în specialitatea științe economice;
    • 6 ani și 6 luni vechime în specialitate;
    • a absolvit, urmează sau se angajează să absolve în maximum un an de la data încadrării în cadrul structurii un program de formare în domeniul managementului calității în sănătate recunoscut de ANMCS;

Notă: Pentru dovedirea ultimei condiții de participare se solicită candidaților următoarele documente, după caz:

  • certificat sau diplomă de absolvire a unui program de formare în domeniul managementului calității în sănătate recunoscut de ANMCS;
  • adeverință eliberată de organizatorul programului de formare în domeniul managementului calității în sănătate recunoscut de ANMCS însoțită de o declarație/angajament a/al candidatului că va absolvi un astfel de program în maximum un an de la data intrării în Serviciul de management al serviciilor de sănătate și siguranței pacientului;
  • declarație/angajament a/al candidatului că va absolvi un astfel de program în maximum un an de la data încadrării în Serviciul de management al serviciilor de sănătate și siguranței pacientului.

   Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 24 iunie 2022, ora 12.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 04 iulie 2022, ora 10.00: proba scrisă/practică;
  • 08 iulie 2022, ora 10.00: proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

 Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:

Spitalul Județean de Urgență Deva, cu sediul în Deva, Str. 22 Decembrie nr. 58, județul Hunedoara, telefon: 0791/011.078.